Frontend-utvecklare – STÄNGD (Stängd)
Bakgrund:
Kund genomför en stor satsning för att bli mera kundcentrerade, effektiva, samt öka kund- och medarbetarnöjdhet. Verksamhetsprocesser som omfattas är kundsupport och sälj. Satsningen genomförs i programmet Kundresan och i projekt inom Kundresan.
Lösningen inkluderar ny molnbaserad CRM Plattform, Kund- och Partnerportal för självservice via molnplattform samt integrationer mot produktionssystemet. Utgångspunkten är att använda standardfunktionalitet i lösningen och anpassa till specifika behov inom kund genom konfiguration. Den valda lösningen är Microsoft Dynamics 365 CRM och Omni-channel för ärendehantering.
Du kommer utveckla en ny webb-applikation som hanterar integration mellan ärendehanteringssystemet och telefonisystemet (Telia Ace).
Kompetens och erfarenhet:
Självgående frontend-utvecklare som är van vid följande:
- NET (Razor pages/MVC/React)
- Autentisering med OAuth
- Javascript
- UX design och formgivning
- HTML/CSS
- Azure App services
Meriterande:
Meriterande om utvecklaren tidigare har jobbat med Dynamics 365, Channel Integration Framework, eller javascript API för Telia Ace.
Start: asap
Slut: 2021-05-31 med option på förlängning
Omfattning: 100%
Ort: Stockholm (remote just nu)