Frontend-utvecklare – STÄNGD (Stängd)

Bakgrund:

Kund genomför en stor satsning för att bli mera kundcentrerade, effektiva, samt öka kund- och medarbetarnöjdhet. Verksamhetsprocesser som omfattas är kundsupport och sälj. Satsningen genomförs i programmet Kundresan och i projekt inom Kundresan.

Lösningen inkluderar ny molnbaserad CRM Plattform, Kund- och Partnerportal för självservice via molnplattform samt integrationer mot produktionssystemet. Utgångspunkten är att använda standardfunktionalitet i lösningen och anpassa till specifika behov inom kund genom konfiguration. Den valda lösningen är Microsoft Dynamics 365 CRM och Omni-channel för ärendehantering.

Du kommer utveckla en ny webb-applikation som hanterar integration mellan ärendehanteringssystemet och telefonisystemet (Telia Ace).


Kompetens och erfarenhet:

Självgående frontend-utvecklare som är van vid följande:

  • NET (Razor pages/MVC/React)
  • Autentisering med OAuth
  • Javascript
  • UX design och formgivning
  • HTML/CSS
  • Azure App services

Meriterande:

Meriterande om utvecklaren tidigare har jobbat med Dynamics 365, Channel Integration Framework, eller javascript API för Telia Ace.


Start: asap

Slut: 2021-05-31 med option på förlängning

Omfattning: 100%

Ort: Stockholm (remote just nu)