Hyresadministratör – Stängd (Stängd)

Vår kund har har startat en förändringsresa avseende systemstöd och processer. De delar som berör Hyresadministration är huvudsakligen uppgradering av Fastnet, utveckling av CRM processer och dokumenthantering.

 

Arbetsuppgifter

En viktig del i interimsuppdraget är att leda uppgraderingen av Fastnet och utvecklingen av CRM processerna.


Sammanfattning av hyresadministrations ordinarie arbetsuppgifter.

  • Utfärda hyreskontrakt för kommersiella lokaler
  •  Hyresavisering och vidarefakturering
  • Handläggning av kontraktsärenden
  • Uppmätningar av lokaler i ritningsprogrammet Hyperdoc
  •  Hyresinbetalningar
  • Bistår med uppgifter vid nya fastighetstaxeringar
  •   Momsrapportering
  • Uthyrning och omförhandling av lager
  •   Inventering av lager
  • Bistå marknadsområdeschefen i hyresgästärenden
  •   Skanning och arkivering av hyresavtal
  • Inkassohandläggning i egen regi
  • Systemägare

Vår kund jobbar i FastNet, ritningsprogrammet Hyperdoc, Microsoft Dynamics CRM och kravprogrammet Inkasso Direkt.


Erfarenhet

  • erfarenhet av liknande arbetsuppgifter från fastighetsbranschen
  • erfarenhet av fastighetssystemet Fastnet och Microsoft Dynamics CRM
  • Erfarenhet av något ekonomisystem
  • Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Personligt

Det är viktigt att personen är drivande och ansvarstagande samt noggrann och strukturerad. Det är en fördel om personen har lätt för att lära sig arbeta i olika system och program (se ovan) eller har tidigare erfarenhet av dessa eller liknande system.


 

Start: Omgående
Slut: 31 december 2016
Omfattning: 100 %
Placering: Stockholm

Kontakt

Är detta uppdrag för dig?

Skicka ansökan