Produktägare Telefoni – STÄNGD (Stängd)

Beskrivning:

Huvudansvar inom tjänsten telefoni. Utveckling av tjänsten, ärendehantering, incidenthantering, felsökning, kundkännedom. Förtydliga tjänsteerbjudandet inom område Telefoni samt bidra i övrigt med ärendehantering inom ett eller flera av följande områden:

  • Microsoft 365
  • Accessnätverk
  • Mallar och blanketter

Utförande:
Självständigt driva området telefoni, ärendehantering, beställningar, incidenthantering, felsökning. Självständigt leda och driva arbetet för att rama in och fastställa uppdraget för telefonitjänster. Ingå i lösningsgrupper inom området Samarbeta/Digital arbetsplats.


Personligt/övrigt:
Självgående, strukturerad och driven. God samarbetsförmåga och att se till helhetsbilden.


Krav:

  • Minst 3 års relevant yrkeserfarenhet inom telefoniområdet (tjänsten telefoni)
  • Vana av beställarrollen för en IT-tjänst

Meriterande:

  • Erfarenhet av beställarroll mot Telia
  • God kännedom om Digital arbetsplats
  • God kännedom om Microsoft 365
  • God kännedom inom Accessnät

Startdatum: omgående
Slutdatum: 2023-09-30
Omfattning: 100%

Kontakt

Är detta uppdrag för dig?

Skicka ansökan